

Przyłączenie do sieci kanalizacyjnej
Dodatkowych informacji w zakresie przyłączenia do sieci kanalizacyjnej uzyskać można pod numerem telefonu: 14 631 85 81.
- Przyłączenie nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej odbywa się na wniosek osoby ubiegającej się o przyłączenie. (Wzór wniosku do pobrania http://www.gpgkdebno.pl/druki/)
- Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska po otrzymaniu wniosku wydaje warunki techniczne na przyłącze nieruchomości w terminie: • 21 dni – od dnia złożenia wniosku o wydanie warunków przyłączenia do sieci, w przypadku budynków mieszkalnych jednorodzinnych, w tym znajdujących się w zabudowie zagrodowej; • 45 dni – od dnia złożenia wniosku o wydanie warunków przyłączenia do sieci, w pozostałych przypadkach.
Krok 2 – Wykonanie przyłącza
- Należy sporządzić Plan przyłącza lub Projekt przyłącza na podstawie otrzymanych od GPGK warunków technicznych. Taką dokumentację powinien wykonać uprawniony projektant.
- Opracowana dokumentacja na przyłącz kanalizacyjny powinna być wykonana na aktualnej mapie zasadniczej, należy dokonać wymaganych uzgodnień oraz zatwierdzić w tutejszym Przedsiębiorstwie.
- Roboty budowlano-montażowe powinny być realizowane wyłącznie przez firmy uprawnione do wykonywania prac w branży wodno-kanalizacyjnej.
Krok 3 – Odbiór techniczny przyłącza
- Na 3 dni przed przystąpieniem do budowy przyłącza należy zawiadomić telefonicznie Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska o terminie wykonania przyłącza. Czynność złączenia przyłącza z siecią kanalizacyjną wykonywana musi być pod nadzorem pracownika Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska
- Po zakończeniu prac pracownik Gminnega Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska dokonuje protokolarnego odbioru w stanie odkrytym wykonanego przyłącza wraz z włączeniem budynku do sieci kanalizacyjnej potwierdzonego protokołem.
Do dokumentacji odbiorowej należy dołączyć inwentaryzację powykonawczą przyłącza, wykonaną przez uprawnionego geodetę lub potwierdzenie zlecenia geodecie wykonania geodezji powykonawczej wykonanego przyłącza kanalizacyjnego. - Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska sporządza umowę na odprowadzanie ścieków do kanalizacji. Niezwłocznie po dokonaniu protokolarnego odbioru należy zawrzeć umowę na odprowadzanie ścieków do kanalizacji.

Koszty związane z opracowaniem dokumentacji technicznej, wykonaniem przyłącza oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ponosi w całości właściciel przyłączanego obiektu.
Termin ważności niniejszych warunków przyłączenia upływa po 2 latach od daty ich wydania.
Procedura zawarcia umowy na wywóz nieczystości płynnych
Krok 1
W celu podpisania umowy na wywóz nieczystości płynnych należy złożyć w siedzibie Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska wniosek o zawarcie umowy na wywóz nieczystości płynnych.
Krok 2
Po złożeniu kompletnego wniosku Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska sporządzi umowę na wywóz nieczystości ciekłych.
Uwaga:
Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska informuje o możliwości odmowy zawarcia umowy na wywóz nieczystości płynnych z budynków, w których istnieją techniczne możliwości podłączenia do istniejącej gminnej sieci kanalizacji sanitarnej oraz w przypadku, gdy nieczystości ciekłe są usuwane rzadziej niż raz na 1 kwartał.
Zmiana danych w umowie
W przypadku zmiany danych zawartych w umowie (np. zmiana nazwiska, adresu korespondencyjnego, numeru działki, nazwy firmy, formy organizacyjnej itp.) należy zgłosić się osobiście do biura Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Wola Dębińska wraz z wypełnionym wnioskiem o zmianę danych objętych umową oraz dokumentem potwierdzających nowe dane.
Wniosek można przesłać również drogą mailową na: biuro@gpgkdebno.pl.
KONTAKT:
tel.: 14 631 85 81
adres biura: Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, pok. 5
godziny pracy biura GPGK:
poniedziałek 7:30 – 16:30
wtorek – czwartek 7:30 – 15:30
piątek 7:30 – 14:30
Jak złożyć reklamację
Wszelkie reklamacje mogą Państwo składać do Działu Księgowo-Organizacyjnego i Spraw Pracowniczych.
Reklamacje można zgłaszać:
a) na adres e-mailowy biuro@gpgkdebno.pl;
b) pisemnie – na adres siedziby Przedsiębiorstwa: 32-852 Dębno, Wola Dębińska 240;
c ) osobiście w siedzibie Przedsiębiorstwa;
c) telefonicznie pod numerem telefonu: 14 631 85 81.
Odpowiedzi na reklamację pisemną udzielimy w ciągu 14 dni od daty jej wniesienia, w szczególnych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu do maksymalnie 30 dni.